Kozmetika Thalion je odprla vrata kozmetičarkam

Kozmetika
Všečki (0)

Ob tej priložnosti je v Slovenijo prišel export manager Rodolphe Gagnepain.  

Gagnepain ima že 16 letne izkušnje v kozmetiki, s kozmetiko Thalion pa nabira izkušnje že več kot štiri leta. Z Gospo Silvo Glavan sta 12 let v odličnih, poslovno-prijateljskih odnosih. V svojem govoru je večkrat poudaril, kako ceni znanje in predanost gospe Silve Glavan.

Rodolphe Gagnepain je za KREMCO povedal, da v podjetju Thalion posvečajo veliko pozornosti raziskavam in znanju ter izobraževanju kozmetičark povsod kjer se uporablja Thalion kozmetika.

Pravi, da je znanje izrednega  pomena, ker  izdelki  sami po sebi niso dovolj. Če želiš ujeti tisto več , moraš upoštevati več kriterijev: dobre izdelke, dobre sestavine, dobrega lepotnega strokovnjaka in dobrega učitelja.

Dober proizvod brez strokovne uporabe ni dovolj. Ravno tako ni dovolj dober proizvod z dobrimi sestavinami  brez  lepotnega strokovnjaka. Zato v podjetju Thalion posvečajo veliko pozornosti vsem področjem. Šele v kombinaciji z vsemi temi faktorji dosežemo dobre rezultate.

Zanimalo nas je tudi, kako g. Rodolphe Gagnepain kot moški ocenjuje moško kozmetično industrijo.

Pravi, da je tržni delež moške kozmetike nekje med 3-4% glede na celotno lepotno tržišče. Pa vendar so med različnimi državami velike razlike. V Italiji je tržni delež moške kozmetike nekaj več kot 10%. Opažajo, da moški namenijo vedno več pozornosti kozmetiki. Kot izgleda je nega in uporaba postala  pomembna tudi za moško kožo. Prepričan je, da bo v prihodnosti delež moške kozmetike vedno večji.

V smehu pravi, da je moški, pa vendar rad neguje svojo »žensko plat« in uporablja različne negovalne kozmetične izdelke. Trenutno je njegov najljubši izdelek  Thalion mineral booster.

Na Thalion dogodku je bila prisotna kozmetičarka in princesa Himalaje Andreja Sterle Podobnik. V salonu uporablja Thalion kozmetiko. Seveda smo ji morali zastaviti nekaj vprašanj. Intervju bomo objavili kmalu.