Intervju s kozmetičarko Anjo Rednak

Kozmetika
Všečki (0)

Vedno znova sem navdušena ko spoznam kreativne, podjetje ljudi. Ena takšna je sigurno Anja Rednak. Razvila je popolnoma inovativen, personaliziran pristop nege obraza.  Prosili smo jo, da deli svojo podjetniško idejo z KREMCO.

KREMCA: Anja bi nam lahko zaupala kako se je pričela tvoja poslovna samostojna pot?

Anja: V Kozmetiki delam sedaj že deset let. Zamenjala sem nekaj salonov. V kolikor pri svojem delu nisem opazila nobenega napredka sem se hitro naveličala in pričela iskati nova znanja. Zadnja izkušnja, ko sem bila zaposlena, je bila izredno slaba. Pri odločitvi da grem na svoje, me je prepričal mož. Rekel mi je , " če so sedaj stranke zadovoljne s tvojim delom, bodo v tvojem salonu toliko bolj. " Zato sem se odločila da grem na zavod ter zaprosim za subvencijo, s katero sem krila začetne kozmetične pripomočke.

awell4

KREMCA: poleg odprtja salona si začela izdelovati svojo kozmetiko. Zakaj?

Pri delu s kozmetiko me je motilo, da imajo vse kozmetične hiše linije. . Na primer: linija za mastno kožo, za zrelo kožo, za suho kožo, za občutljivo kožo. Vendar stranka v večini primerov nima kože, ki bi jo lahko popredalčkali v linijo. Veliko strank ima mastno kožo in izsušeno povrhnjico ter kakšno gubico. Ali kakšno drugo kombinacijo, vsaka svojo. Primerov je toliko kot ljudi, nemeljivo veliko. Tako pri 95 % strank nisem mogla vzeti linije samo za mastno kožo ali pa samo za izsušeno kožo, posledično pa nisem mogla narediti 100% nege. Ali sem se odločila da rešujem  dehidracijo in sem ji zamašila pore ali pa sem se odločila da naredim nego za mastno kožo in čistila kožo, pomirjala kožo, umirjala maščobo. Hidracijo pa pustila za naslednjo nego.
Naslednja težava, ki mi je bila ovira pri popolni storitvi za nego obraza je nepoznavanje kozmetike. Vsak izdelek je sestavljen iz vsaj 20 sestavin. Poreklo, čistoča, delovanje pa nam je kozmetičarkam neznano. Piše npr: izdelek vsebuje eterično olje čajevca in je namenjen reševanju aken. S tem se ne bi smele zadovoljiti! Kakšen vpliv ima na akno, kako delujejo ostale sestavine, kakšna je stopnja čistosti...? Vse to moramo vedeti, če želimo narediti dobro nego vsaki stranki posebej. Saj tudi akna ni le akna. Poznamo kar nekaj tipov, vsako s svojimi specifičnimi lastnostmi. Kako torej deluje čajevec?
Vse to me je počasi vodiilo, da sem v kozmetiko, ki je bila takrat najbolj naravna, dodatno začela vmešavati čistih sestavin.

awell1

KREMCA: Ali te je to spoznanje pripeljalo, da si naredila svojo linijo?

Anja: Res je. K temu je pripomogel tudi direktor podjetja Herbana. Kot po naključju mi je prišel na pot. Uživala sem v najinih sestankih, kot goba pila vse informacije, ki mi jih je podajal na moja neumna, pametna in tečna vprašanja. Od njega sem se učila kemije, kozmetologije, postavljal mi je vprašanja o koži, katerih odgovore sem cele noči iskala v tuji literaturi ter opravljenih tujih raziskavah. V nekem trenutku sem mu razkrila svojo težavo ter svoje sanje, ki so bili takrat kot pravljica. Bil je navdušen in začela sva razvijati idejo. Njegovo neomejeno znanje je združil z mojim razmišljanjem in nastala je nova, inovativna in čisto drugačna kozmetika.

KREMCA: V čem se ta kozmetika razlikuje od ostalih? Kozmetika ni za osnovne tipe kože, ampak se osredotoča na stanja kože?

Anja: Gre za to, da v salonu mi nimamo kozmetike, ampak ogromno sestavin. Različne abrazivne delčke v čisti obliki, samostojne antioksidante, oljčka, koncentrate, encime. Sestavine so pakirane posamično, brez dodatnih nepotrebnih primesi. Potrebno je poznavanje kože, ter posamičnih sestavin, ki jih med nego poljubno med seboj mešamo in oblikujemo individualne izdelke, ki jih potrebuje stranka. Piling, maska, masažno olje...vse naredimo po potrebi stranke. Druga prednost je laboratorij, ki ga imam za sabo. Oni, kot distributerji večine kozmetičnih sestavin za slovenski trg razpolagajo z več 100 bio sestavinami, do katerih imam dostop. Tako sem vedno v koraku s trendi. Ali pred njimi.
Z nego pričnem tako, da najprej očistim kožo in jo s kamero pregledam- diagnosticiramo vsa stanja. Ta stanja so:  dehidracija, stanje dermisa, velikost, količina in zamašenost lojnic, stanje zaščitnega plašča, debelina povrhnjice, regeneracija, prekrvavljenost, stanje kuperoze, poškodbe melanina. Ta stanja izpišemo in potem mešamo čiste sestavine med sabo in probamo reševati vse problematike. Lotimo se nege celostno, ter jo poizkušamo pripraviti do ravnovesja.

 awell2

KREMCA: Koliko časa traja ena nega?

Anja: Povprečno nega traja 90 minut. Prav tako se lahko uporabljajo vse aparature kot so ultrazvok, mikrodermaabazija, mišična stimulacija, laser. Nega je zelo fleksibilna in zelo individualna za stranko.

KREMCA: Kako pa stranka nadaljuje nego doma?

Anja: Tudi kozmetične izdelke za domačo nego dobi stranka narejene po meri, na " recept". Rezultate analize, ki jih dobimo med nego ali samostojno na kontroli kože se pošlje v laboratorij.  Na podlagi tega se naredi največkrat krema. V  laboratoriju se zmešajo različne sestavine in naredi unikatno individualno kremo, ki odgovarja samo eni osebi. Na kremi so izpisane vse sestavine in ime stranke.

awell3

KREMCA: Koliko časa je potrebnega od naročila kreme do same izdelave.

Anja: Približno dva tedna.

KREMCA: Kakšen pa je cenovni razred kreme za kupca?

Anja: Ena krema stane 40-50€. Vsebuje 100 ml. Stranka jo ima za približno 6 mesecev. Potrebno jo je uporabljati zjutraj in zvečer na očiščen obraz. Po pol leta stranka ponovno pride na analizo kože, da ji prilagodimo nadaljno nego doma.
Nekatere kože potrebujejo različno letno in zimsko nego. Tem strankam naredimo poletno in zimsko različico krem. Prav tako prilagajamo kreme v času nosečnosti, menopavzi

KREMCA: Kako pa je potekala sama registracija samih izdelkov?

Anja: Največjo težavo smo imeli pri sanitarni inšpekciji in sicer zato, ker je potrebno poslat vzorček vsake kreme v laboratorij. Tukaj pa je težava ker je vsaka krema drugačna. Vsaka krema ima drugačne sestavine in je nemogoče poslati vzorček vsake kreme na testiranje. S tem se je ukvarjal Tine, direktor podjetja Herbana.  Imel je ogromno težav, da je z inšpektorico dorekel standarde in da smo upoštevali vse stroge kriterije.
Jaz sem pa imela največjo težavo z zaščitenjem znamke. Zelo težko je bilo zaščitit idejo. Zaščitiš lahko blagovno znamko v smislu logotipa. Jaz pa nisem želela zaščiti logotip ampak to individualnost, zgodbo, filozofijo blagovne znamke.

KREMCA: Ali se je to urejalo preko zavoda za intelektualno lastnino?

Anja: Ja. Je pa še vedno v postopku, ker cel postopek traja nekje pol leta, da preverijo, da nikjer ni te ideje. Od trenutka, ko vlogo oddaš, je ideja sicer zaščitena, vendar vseeno komaj čakam  znakec zaščite na izdelku. Izdelek dobi dodatno vrednost. Jaz pa bom takrat res ponosna.

KREMCA: Ali se s to kozmetiko dela še v kakšnem drugem salonu?

Anja: Zaenkrat se dela samo v mojem salonu Awell na Cesti na Brdo 45 v Ljubljani. S Tinetom delava tudi na veleprodaji. Nekje konec leta računamo da bomo imeli vse pripravljeno in da se bomo lahko pričeli širit tudi na druge salone. Nekaj salonov je že izrazilo željo, da si želijo dela s to kozmetiko in to tehniko. Seveda bo potrebno dodatno šolanje, jaz se trenutno ukvarjam z pisanjem " učbenika", saj kolikor je postopek idealen za vse stranke, neverjetno raznolik in zabaven za delo zahteva veliko znanja kozmetičarke.

KREMCA: Ali je vizija glede prodajnega kanala preko kozmetičnih salonov?

Anja: Tako je. Prodaja bo izključno preko kozmetičnih salonov, ker se mi zdi, da imamo kozmetičarke neko specifično znanje o koži. Prepričana sem, da le strokovno znanje kozmetičarke lahko kožo stranke pripelje do ravnovesja.

KREMCA: Zahvaljujemo se ti za tvoj čas in za deljenje tvojega poslovne