Prodajno komuniciranje v kozmetičnem salonu

Kozmetika
Všečki (0)
5. april 2020
09:00 - 15:00
Vrsta izobraževanja
Skupinski tečaj

Prodajno komuniciranje v kozmetičnem salonu.

Predno so se kozmetičarke vključile v naš izobraževalni program so imele podobna vprašanja in sicer:

  • Ali je resnično mogoče pri delu v kozmetičnem salonu z manj vloženega truda in energije ustvariti večje prihodke?
  • Kaj bi bilo potrebno narediti, da bi zaposleni pri prodaji bili bolj učinkoviti?
  • Katere od prodajnih pristopov koristiti za povečati število strank?
  • Kako stranke pritegniti, da bi koristile storitve z večjo cenovno vrednostjo?
  • Katere so besede in stavki, ki pri izboru storitev ali izdelkov povečajo zanimanje strank?
  • Zakaj sem pri prodaji pri nekaterih strankah uspešna medtem ko pri drugih nisem? 

Prodajno komuniciranje je eden od pomembnejših elementov za uspešno poslovanje v kozmetičnem salonu. Pri tem ne gre za samoumevnost ali prepričljivost. Gre za točno določene postopke, ki stranke k nakupu ali izboru storitev pritegnejo. Takrat ko se seznanite  možnostmi, ki omogočajo boljši prodajni pristop, se pričnejo spremembe pri poslovanju na katere ste že dolgo čakali.

Prodajno komuniciranje v kozmetičnem salonu