Uspešno poslovanje v kozmetičnem salonu - Coaching

Kozmetika
Všečki (1)
Po dogovoru
Kolodvorska cesta 1, 6000 Koper - Capodistria, Slovenija
Poglej na zemljevid
Vrsta izobraževanja
Skupinski tečaj
Želim si brezplačen posvet z vami

Coaching (trenerstvo) v kozmetični stroki.

Da bi coaching razumeli, poglejmo najprej kaj pravzaprav je. Pri coachingu gre za pomoč strokovnjaka, torej trenerja, ki temelji na dialogu in omogoča, da se na osnovi lastnega mišljenja, razvoja in načina izvajanja aktivnosti, dosežejo dobri poslovni rezultati. Tovrsten trener mora dobro poznati poslovanje v salonu, njegove prednosti, lastnosti in zmožnosti, ki omogočajo vse potrebno za nadaljnji razvoj. Ravno tako mora biti dobro seznanjen z novimi in učinkovitimi pristopi, posebno na področju organizacije dela, prodaje, marketinga…

Za trenerja (coacha) ne zadostuje, da mu je delo v taki obliki všeč in da rad pomaga drugim. Imeti mora določeno znanje, predvsem uporabno, ki pa mora za prejemnika biti razumljivo. Izhajati mora iz uspehov, ki so se v salonih že ustvarili. Tak trener dobro pozna načine kako iz osebe, ki jo spremlja in uči, potegniti najboljše in zna se oddaljiti od razmišljanj in dejanj, ki bi lahko ustvarile neprijetne posledice.

Načinov za izvajanje coachinga je več, vendar delo v salonu zahteva specifična znanja, zato smo se pri našem delu osredotočili predvsem na dva. Prvi je individualni coaching, ki ga trener vodi osebno in sicer tako, da na osnovi trenutnega poslovanja in izražene želje po tem kar bi se želelo ustvariti, privede do želenega cilja. Druga možnost coachinga je izvajanje aktivnosti preko intereneta, na osnovi programa, ki je prilagojen izključno vašemu salonu.

Kdaj je čas za coaching?

Takrat, ko več ne veste, kako v določenih situacijah postopati in bi želeli trenutno stanje spremeniti, je čas da se odločite za svojega trenerja. Prihranite lahko pri stroških predvsem ko gre za investicije ali porabo sredstev. Zadovoljstvo zaposlenih se lahko bistveno poveča, vključno s številom novih strank in večji porabi pri stalnih strankah. Zaradi boljše organizacije dela, se izvajanje predvsem novih aktivnosti, poveča vključno s prihodki. 

Ali pri coachingu obstajajo kakšne slabosti?

Poudariti je potrebno, da coaching temelji na praktičnem in predvsem uporabnem znanju. To je primarna vrednost trenerja (coacha), ki mora izhajati iz stroke in iz vrst že rešenih zapletenih situacij, ki so v salonih nastale. Pri tem ni toliko pomemben njegov status oziroma naziv, pomembni so rezultati, ki jih je že ustvaril. Pri kvalitetnem coachingu ni prostora zgolj za teoretično znanje. Slednje naj bi temeljilo predvsem na obvladanju tehnik komuniciranja, prodajnih pristopov, kadrovanja, vodenja, marketinga in poznavanja postopkov aktivnosti, ki se v salonu izvajajo. Poleg navedenega mora to biti usklajeno s kozmetično stroko v celoti.

Kdaj je pravi čas, da se odločite za coaching?

V primerih, ko se v salonih srečujete s spodaj navedenimi izzivi, storite to čimprej:

  • redno poslujete s popusti,
  • izvajate storitve z vrhunskimi izdelki, medtem ko je njihova vrednost nizka,
  • izhodišče formiranja cen je konkurenca in ne zmožnosti poslovanja salona,
  • ne uspete pridobiti novih strank,
  • stroški poslovanja se povečujejo medtem ko se prihodki znižujejo,
  • ste aktivni na družbenih omrežjih vendar ni odziva,
  • zaposleni vas zapustijo ravno takrat, ko ste jih dobro naučili in uvedli v delo,
  • zavedate se, da je izvajanje vaših storitev izjemno, vendar ne uspete povečati prihodkov in števila novih strank,
  • razumete pomen uporabe marketinga, vendar niste prepričani katera od oblik bi lahko glede na potrebe, zmožnosti salona oziroma lokacijo, bila najbolj potrebna.

Rezultati, ki so v številnih kozmetičnih salonih bili do sedaj doseženi dokazujejo, da je odločitev za tovrstno obliko izobraževanja in dopolnjevanja vašega dela lahko ena od najbolj učinkovitih. Osebni pristop, manjša poraba časa, energije ter prilagodljivost trenerja ter osredotočenost na to kar sami potrebujete, je največ kar lahko s coachingom pridobite. Poleg predlogov za izboljšanje poslovanja pridobite še rešitve, ki so prilagojene izključno vašemu salonu in sicer v pisni obliki. Potrebam salona tako lažje sledite in se prilagajate.

Za konec pa še posebno darilo. Vsi, ki si želite izvedeti kakšne so možnosti za izboljšanje poslovanja v vašem salonu, lahko to prejmete brezplačno. Ne glede na kraj vas obiščemo in svetujemo kako izkoristiti možnosti, ki jih v salonu imate za še uspešnejše poslovanje. Edino kar morate storiti je, da nas pokličete na telefonsko številko 041 368 741 ali na email naslov: info@studioaktiva.com

Evgen Gec